Фрази, які відштовхують відвідувачів сайту
Вбивці конверсії: топ 9 фраз, які відштовхують відвідувачів сайту

Уже ні для кого не новина, що рейтинг сайту у видачі Google ой як залежить від контенту сайту. Тобто тексти на сайті повинні бути максимально корисними читачам – вони повинні утримувати відвідувачів якомога довше на ресурсі та задовольняти пошуковий запит. У свою чергу, якісний контент покращує поведінкові фактори, а пошукові системи відмічають сайт як «корисний», […]

Читати далі
Pinterest це
Кому і для чого потрібен Pinterest?

Pinterest – соціальна мережа, яка завоювала популярність в рекордні терміни: журнал Time назвав її одним з найуспішніших проектів 2011 року, а TechCrunch заявив про Pinterest як про один з найбільш перспективних стартапів року. І до сьогодні цій соціальній мережі вдається зберігати позиції в своїй ніші. Pinterest – це сервіс візуальних закладок з інтегрованими соціальними функціями. […]

Читати далі
Контекстна реклама для бізнесу
Види контекстної реклами та її роль для бізнесу

Контекстна реклама – це реклама в інтернеті, основна ціль якої, максимально точно доносити рекламне повідомлення та відповідати запитам чи інтересам інтернет-користувачів. Рекламні оголошення не є нав’язливими і користувач сам вирішує, взаємодіяти з ними чи ні. Рекламуючи свої товари або послуги за допомогою контекстної реклами можна швидко привернути увагу потенційних клієнтів без шкоди для іміджу компанії. Правильно […]

Читати далі
8 складових успішного сайту
8 складових сучасного успішного сайту

Хто з підприємців не хоче, щоб його бізнес був популярним серед цільової аудиторії і приносив чималий прибуток? У цьому відео ми покажемо Вам простий та ефективний шлях з 8 елементів, які потрібно застосувати на свому сайті, щоб збільшити його ефективність. Застосуйте усі 8 елементів із нашого відео на свому сайті і переконайтеся у їх ефективності: 1. Розмістіть відео […]

Читати далі
Соціальні мережі для бізнесу
Соціальні мережі для бізнесу – використовуємо правильно!

Соціальні мережі — найпопулярніший спосіб проведення вільного часу. Майже кожен із нас, від малого до великого проводить час онлайн на роботі, навчанні чи вдома. Логічно, чому реклама через соцмережі користується шаленою популярністю. Традиційний інтернет-маркетинг, працює, переважно, з товарами на які вже є попит. Якщо товар новий і його ніхто не шукає в пошукових системах, то немає […]

Читати далі
E-mail маркетинг – ефективний інструмент для бізнесу

E-mail маркетинг – це порівняно простий і доступний спосіб донести певну комерційну (і не тільки) інформацію у вигляді електронного листа до цільової аудиторії. Це не спам, адже аудиторія, яка отримає повідомлення підписалася на розсилку раніше, зацікавлена в отриманні пропозиції й має можливість у будь-який момент від неї відмовитись. Основні завдання e-mail маркетингу: налагодження ефективної комунікації з […]

Читати далі