Просування сайту в Інтернеті (SEO)
Просування сайту в інтернеті (SEO) – що потрібно знати власнику сайту

Успішне просування сайту в інтернеті потребує злагодженої роботи над проектом згідно розробленої спеціалістами стратегії. Правильна робота над розкруткою сайту (SEO) завжди призводить до збільшення відвідуваності з пошукових систем. Перелік інструментів підбирається індивідуально для кожного типу проекту.  Маркетинговий підхід до просування дозволяє відчути вигоду вже після 3-го місяця співпраці.  Краще замовити просування сайту в спеціалізованій студії де […]

Читати далі
Лендінг розробка (Львів)
Landing page – на що звернути увагу при замовленні розробки односторінкового сайту

Landing page – це односторінковий сайт чи посадкова сторінка, завдання якої зацікавити потенційного клієнта продуктом чи послугою та отримати його контакт. Хороший підрядник розробляє не просто «красиві лендінги», а повноцінний інструмент залучення клієнтів з Інтернету під ключ. Маркетологи повинні глибоко проаналізувати Ваш бізнес, цільову аудиторію та її потреби. Саме детальний аналіз і гармотний підхід до […]

Читати далі
Просування в соціальних мережах (SMM)
Просування у соціальних мережах – що потрібно знати про SMM

Соціальні мережі – величезна база потенційних клієнтів. Сучасному бізнесу просто необхідно просувати себе в Facebook та Instagram, щоб здійснювати продажі. Ефективний SMM не може працювати без стратегії просування та вибору оптимальних інструментів. Професійні SMM-спеціалісти проаналізують ваш бізнес, складуть стратегію та швидко залучать потенційних клієнтів у спільноту бренду. Просування в соціальних мережах це хороша інвестиція, яка при […]

Читати далі
Контекстна реклама, на що звернути увагу
Контекстна реклама – на що звернути увагу при замовленні налаштування

Контекстна реклама – це ефективний інструмент для швидкого залучення потенційних клієнтів на сайт. Ви платите тільки за реальні переходи на сайт зацікавлених користувачів. При правильному налаштуванні контекстної реклами в Інтернеті, можна отримати стабільний потік клієнтів для будь-якого бізнесу. Реклама в пошукових системах Google чи Yandex (найбільш популярні) це надійний, доступний, а головне, вигідний помічник для бізнесу. […]

Читати далі
Кейс – Запуск проекту по мікрокредитах (PDL) з 0 до 15000$ за рік

Всім привіт! У цьому кейсі хочемо розповісти як без особливих навичок, сильно не напружуючись, можна вийти на 1000+$/міс. доходу, запустивши контентний проект фінансової тематики. Як все починалося. Ідея і вибір ніші Ідея проекту прийшла навесні 2015 року. Надихнувшись кейсами як вебмайстри заробляють на тематичних проектах і інтернет-вітринах товарів, вирішили запустити свій проект. Постало питання в […]

Читати далі
Фрази, які відштовхують відвідувачів сайту
Вбивці конверсії: топ 9 фраз, які відштовхують відвідувачів сайту

Уже ні для кого не новина, що рейтинг сайту у видачі Google ой як залежить від контенту сайту. Тобто тексти на сайті повинні бути максимально корисними читачам – вони повинні утримувати відвідувачів якомога довше на ресурсі та задовольняти пошуковий запит. У свою чергу, якісний контент покращує поведінкові фактори, а пошукові системи відмічають сайт як «корисний», […]

Читати далі
Pinterest це
Кому і для чого потрібен Pinterest?

Pinterest – соціальна мережа, яка завоювала популярність в рекордні терміни: журнал Time назвав її одним з найуспішніших проектів 2011 року, а TechCrunch заявив про Pinterest як про один з найбільш перспективних стартапів року. І до сьогодні цій соціальній мережі вдається зберігати позиції в своїй ніші. Pinterest – це сервіс візуальних закладок з інтегрованими соціальними функціями. […]

Читати далі
Контекстна реклама для бізнесу
Види контекстної реклами та її роль для бізнесу

Контекстна реклама – це реклама в інтернеті, основна ціль якої, максимально точно доносити рекламне повідомлення та відповідати запитам чи інтересам інтернет-користувачів. Рекламні оголошення не є нав’язливими і користувач сам вирішує, взаємодіяти з ними чи ні. Рекламуючи свої товари або послуги за допомогою контекстної реклами можна швидко привернути увагу потенційних клієнтів без шкоди для іміджу компанії. Правильно […]

Читати далі
8 складових успішного сайту
8 складових сучасного успішного сайту

Хто з підприємців не хоче, щоб його бізнес був популярним серед цільової аудиторії і приносив чималий прибуток? У цьому відео ми покажемо Вам простий та ефективний шлях з 8 елементів, які потрібно застосувати на свому сайті, щоб збільшити його ефективність. Застосуйте усі 8 елементів із нашого відео на свому сайті і переконайтеся у їх ефективності: 1. Розмістіть відео […]

Читати далі
Соціальні мережі для бізнесу
Соціальні мережі для бізнесу – використовуємо правильно!

Соціальні мережі — найпопулярніший спосіб проведення вільного часу. Майже кожен із нас, від малого до великого проводить час онлайн на роботі, навчанні чи вдома. Логічно, чому реклама через соцмережі користується шаленою популярністю. Традиційний інтернет-маркетинг, працює, переважно, з товарами на які вже є попит. Якщо товар новий і його ніхто не шукає в пошукових системах, то немає […]

Читати далі