Лідогенерація для бізнесу
Лідогенерація для бізнесу – як запустити і скільки коштує?

Лідогенерація (англ. lead generation) – це процес, направлений на отримання контактів потенційних клієнтів. Лідогенерація може здійснюватися як офлайн (заповнення анкет, опитувань і т.д) так і онлайн (форми на веб сайтах, дії в соціальних мережах, чатботах та ін.). Результатом лідогенерації є “ліди” – контакти потенційних клієнтів. Вони можуть бути як цільові так і нецільові. Цільові ліди умовно […]

Читати далі
Просування сайту в Інтернеті (SEO)
Просування сайту в інтернеті (SEO) – що потрібно знати власнику сайту

Успішне просування сайту в інтернеті потребує злагодженої роботи над проектом згідно розробленої спеціалістами стратегії. Правильна робота над розкруткою сайту (SEO) завжди призводить до збільшення відвідуваності з пошукових систем. Перелік інструментів підбирається індивідуально для кожного типу проекту.  Маркетинговий підхід до просування дозволяє відчути вигоду вже після 3-го місяця співпраці.  Краще замовити просування сайту в спеціалізованій студії де […]

Читати далі
Лендінг розробка (Львів)
Landing page – на що звернути увагу при замовленні розробки односторінкового сайту

Landing page – це односторінковий сайт чи посадкова сторінка, завдання якої зацікавити потенційного клієнта продуктом чи послугою та отримати його контакт. Хороший підрядник розробляє не просто «красиві лендінги», а повноцінний інструмент залучення клієнтів з Інтернету під ключ. Маркетологи повинні глибоко проаналізувати Ваш бізнес, цільову аудиторію та її потреби. Саме детальний аналіз і гармотний підхід до […]

Читати далі
Просування в соціальних мережах (SMM)
Просування у соціальних мережах – що потрібно знати про SMM

Соціальні мережі – величезна база потенційних клієнтів. Сучасному бізнесу просто необхідно просувати себе в Facebook та Instagram, щоб здійснювати продажі. Ефективний SMM не може працювати без стратегії просування та вибору оптимальних інструментів. Професійні SMM-спеціалісти проаналізують ваш бізнес, складуть стратегію та швидко залучать потенційних клієнтів у спільноту бренду. Просування в соціальних мережах це хороша інвестиція, яка при […]

Читати далі
Контекстна реклама, на що звернути увагу
Контекстна реклама – на що звернути увагу при замовленні налаштування

Контекстна реклама – це ефективний інструмент для швидкого залучення потенційних клієнтів на сайт. Ви платите тільки за реальні переходи на сайт зацікавлених користувачів. При правильному налаштуванні контекстної реклами в Інтернеті, можна отримати стабільний потік клієнтів для будь-якого бізнесу. Реклама в пошукових системах Google чи Yandex (найбільш популярні) це надійний, доступний, а головне, вигідний помічник для бізнесу. […]

Читати далі
Кейс – Запуск проекту по мікрокредитах (PDL) з 0 до 15000$ за рік

Всім привіт! У цьому кейсі хочемо розповісти як без особливих навичок, сильно не напружуючись, можна вийти на 1000+$/міс. доходу, запустивши контентний проект фінансової тематики. Як все починалося. Ідея і вибір ніші Ідея проекту прийшла навесні 2015 року. Надихнувшись кейсами як вебмайстри заробляють на тематичних проектах і інтернет-вітринах товарів, вирішили запустити свій проект. Постало питання в […]

Читати далі
Фрази, які відштовхують відвідувачів сайту
Вбивці конверсії: топ 9 фраз, які відштовхують відвідувачів сайту

Уже ні для кого не новина, що рейтинг сайту у видачі Google ой як залежить від контенту сайту. Тобто тексти на сайті повинні бути максимально корисними читачам – вони повинні утримувати відвідувачів якомога довше на ресурсі та задовольняти пошуковий запит. У свою чергу, якісний контент покращує поведінкові фактори, а пошукові системи відмічають сайт як «корисний», […]

Читати далі
Pinterest це
Кому і для чого потрібен Pinterest?

Pinterest – соціальна мережа, яка завоювала популярність в рекордні терміни: журнал Time назвав її одним з найуспішніших проектів 2011 року, а TechCrunch заявив про Pinterest як про один з найбільш перспективних стартапів року. І до сьогодні цій соціальній мережі вдається зберігати позиції в своїй ніші. Pinterest – це сервіс візуальних закладок з інтегрованими соціальними функціями. […]

Читати далі
Контекстна реклама для бізнесу
Види контекстної реклами та її роль для бізнесу

Контекстна реклама – це реклама в інтернеті, основна ціль якої, максимально точно доносити рекламне повідомлення та відповідати запитам чи інтересам інтернет-користувачів. Рекламні оголошення не є нав’язливими і користувач сам вирішує, взаємодіяти з ними чи ні. Рекламуючи свої товари або послуги за допомогою контекстної реклами можна швидко привернути увагу потенційних клієнтів без шкоди для іміджу компанії. Правильно […]

Читати далі
8 складових успішного сайту
8 складових сучасного успішного сайту

Хто з підприємців не хоче, щоб його бізнес був популярним серед цільової аудиторії і приносив чималий прибуток? У цьому відео ми покажемо Вам простий та ефективний шлях з 8 елементів, які потрібно застосувати на свому сайті, щоб збільшити його ефективність. Застосуйте усі 8 елементів із нашого відео на свому сайті і переконайтеся у їх ефективності: 1. Розмістіть відео […]

Читати далі