Контекстна реклама для бізнесу

Види контекстної реклами та її роль для бізнесу

Контекстна реклама – це реклама в інтернеті, основна ціль якої, максимально точно доносити рекламне повідомлення та відповідати запитам чи інтересам інтернет-користувачів. Рекламні оголошення не є нав’язливими і користувач сам вирішує, взаємодіяти з ними чи ні. Рекламуючи свої товари або послуги за допомогою контекстної реклами можна швидко привернути увагу потенційних клієнтів без шкоди для іміджу компанії.

Правильно налаштована контекстна реклама показується тільки за конкретними запитами і саме на потрібну цільову аудиторію. У парі хорошим рекламним оголошенням та якісною посадковою сторінкою Ви отримаєте максимальну кількість цільових переходів на сайт за мінімальну ціну.

Основні види контекстної реклами

Пошукова рекламавідображається у вигляді текстових або товарних оголошень коли користувач шукає товари або послуги в пошукових системах;

Медійна (банерна) реклама – показується у вигляді банерів або текстових оголошень на різних тематичних інтернет-сайтах. Також цей вид реклами може включати показ оголошень на основі поведінки користувача так званий “ремаркетинг”.

Відео-реклама  – реклама з використанням відеороликів. Зазвичай, зустрічається на початку або під час перегляду звичайного відео на YouTube.

Реклама  у пошті – показується у поштовому клієнті користувача у вигляді рекламних листів.

Реклама товарів при пошуку (торгові кампанії)  – реклама показується у вигляді карток товарів при здійснення пошуку в пошукових системах.

Вартість контекстної реклами

Тут все просто: чим Ваші оголошення і сайт будуть релевантніші для аудиторії, тим дешевше Ви будете платити за кожен перехід на сайт. Основний показник по якому можна визначити зацікавленість Вашими оголошеннями це CTR (Click-through rate) – відношення кількості кліків до кількості показів. Чим вищий цей показник, тим оголошення релевантніші для аудиторії, а це означає, що реклама націлена добре.

Google і Яндекс – основні провайдери контекстної реклами

Розмістити контекстну рекламу можна через різні сервіси, але всі вони здебільшого беруть дані з двох пошукових гігантів – Google і Яндекс. Ці пошукові системи займають більше 90% ринку контекстної реклами в Україні та СНД. Налаштувати рекламу можна самостійно через спеціальні сервіси цих пошуковиків – Google Adwords і Яндекс Директ. Після того як налаштування і оголошення перевірять модератори Ваша реклама буде доступна для показу.

Переваги контекстної реклами:

  • не є нав’язливою і сприймається користувачем, як відповідь на поставлене запитання, допомагає знайти йому  потрібний товар чи послугу;
  • дозволяє отримати перших відвідувачів уже через кілька годин після запуску рекламної кампанії;
  • рекламою можна керувати в режимі онлайн: призупиняти, зменшувати чи збільшувати кількість рекламних оголошень, коригувати вартість переходу на сайт.
  • принцип аукціону – найбільше показів і кліків отримує оголошення яке найбільш точно відповідає запитам або інтересам користувачів;
  • оплата за результат і контроль бюджету. Ви платите тільки за переходи потенційних клієнтів на сайт, можете задати денний або місячний бюджет для рекламування.
  • гнучкість налаштування: час доби та дата показу, географічне розташування, вид пристрою користувача і його операційна система  і т.д.
  • легко виміряти ефективність за допомогою систем веб-аналітики

Контекстна реклама це найбільш поширений вид реклами в інтернеті. Вона легко налаштовується і зручна в управлінні, це дає можливість кожному власнику бізнесу отримувати вигоду від її використання. Не важливо онлайн бізнес або офлайн – без контекстної реклами ви втрачаєте великий потік потенційних клієнтів. Реклама – це двигун торгівлі, і від того, як ви його використовуєте, залежать показники вашого бізнесу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *