E-mail маркетинг – ефективний інструмент для бізнесу

E-mail маркетинг – це порівняно простий і доступний спосіб донести певну комерційну (і не тільки) інформацію у вигляді електронного листа до цільової аудиторії. Це не спам, адже аудиторія, яка отримає повідомлення підписалася на розсилку раніше, зацікавлена в отриманні пропозиції й має можливість у будь-який момент від неї відмовитись.

Основні завдання e-mail маркетингу:

  • налагодження ефективної комунікації з потенційними клієнтами;
  • ознайомлення з брендом, товарами чи послугами;
  • збільшення кількості продаж;
  • реанімування неактивних підписників;
  • економія рекламних коштів;
  • сегментація бази підписників та автоматизація продажів;
  • продовження життєвого циклу клієнта та збільшення середнього чеку.

Ефективний еmail-маркетинг передбачає розсилку базою користувачів, які дали свою згоду на отримання листів. Вони мають бути зацікавленими у Вашому товарі, послугах чи інтернет-магазині. Тільки тоді розсилка буде цікавою і перетворення потенційних клієнтів в постійних буде реальним. Процес відписки має бути простим і зручним, цілком можливо, що в подальшому користувач відновить підписку, але в цей момент Ви уникнете агресії та негативу.

Як зробити e-mail-маркетинг ефективним для Вашого бізнесу?

Продумайте логіку розсилання листів, наприклад: знайомство з брендом -> цікавий контент -> рекламна пропозиція -> продаж -> реанімація людей, які відписалися.

Створіть сторінки під ці повідомлення, розсилайте згідно з графіком і сегментами, щоб уникнути спаду зацікавленості або негативу. Кожен лист завершуйте закликом до дії: залишити коментар, пройти опитування, перейти на сайт, дізнатися більше і т.д.

Помилково розсилати повідомлення виключно рекламного або продажного характеру. Це викликає в аудиторії відчуття, що автору потрібні лише їхні гроші. Наслідок – низький рівень продаж, відписки, попадання у спам. 

Цікаві пропозиції, тематичні новини, дослідження, історії успіху компанії – ось, що може бути цікавим для Вашої аудиторії. Листи такого змісту можете сміливо розсилати.

e-mail маркетинг має містити продуману маркетингову стратегію, яка включає:

  • довгостроковий план дій, розстановку пріоритетів, цілей та кроків для їх досягнення;
  • аналіз бази клієнтів її потреб та проблем;
  • логічну послідовність дій підписників та реакції автора розсилки на кожну з цих дій;
  • створення цільових повідомлень для аудиторії, підготовку матеріалів;
  • тестування й аудит маркетингової компанії.

Як зібрати аудиторію для розсилок?

Найпростіший спосіб – розмістити форму підписки на сайті і вигляді вспливаючого вікна. Форма має бути простою та не містити багато полів. Обов’язково пропонуйте щось цінне взамін на e-mail користувача (знижку, електронну книгу, участь в закритому клубі і т.д). Це збільшує ймовірність, що користувач захоче підписатися на розсилку.

Також можна розмістити форму підписки на сторінках у соціальних мережах або використовувати електронні адреси, які клієнти залишили при оформленні попередніх замовлень (в такому випадку обов’язково попередньо отримати їхню згоду на розсилку). Чим ретельніше сегментована база підписантів, тим легше донести індивідуальну маркетингову пропозицію до того, хто в ній дійсно зацікавлений.

E-mail маркетинг – це стратегія, а не просто розсилки. Необхідно постійно аналізувати результати: показники відкриття листів, кліки всередині повідомлення й переходи на сайт, конверсії в покупки, відписки й повідомлення про спам. Чітка і грамотна стратегія обов’язково дасть свій результат!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *