Pinterest це

Кому і для чого потрібен Pinterest?

Pinterest – соціальна мережа, яка завоювала популярність в рекордні терміни: журнал Time назвав її одним з найуспішніших проектів 2011 року, а TechCrunch заявив про Pinterest як про один з найбільш перспективних стартапів року. І до сьогодні цій соціальній мережі вдається зберігати позиції в своїй ніші.

Pinterest – це сервіс візуальних закладок з інтегрованими соціальними функціями. У ньому зручно зберігати як зображення, так і відео, збирати рекомендації і розміщувати віш-листи. Тут же і соціальна складова: можна дивитися дошки друзів і показувати свої матеріали. Як і в будь-який іншій соціальній мережі, тут можна лайкати, шерити матеріал, додавати друзів.

Pinterest працює як візуальна пошукова система і як соціальна мережа.

Жінки готові витрачати

Незважаючи на те, що демографія у Pinterest неоднорідна з самого початку, це все ще соцмережа для жінок молодше 45 років. Так, це активна юзерська група, і звідси можна отримувати трафік, але не такий, як з інших соціальних платформ. Однак, якщо ваша мета – жінки, то будьте впевнені: чотири з п’яти користувачів Pinterest точно звернуть на вас увагу.

Дослідження показують, що зарубіжна аудиторія Pinterest більш схильна до здійснення покупок, ніж користувачі Twitter або Facebook. Середній чек тут теж більший – близько $ 140-160, на противагу $ 60-80 у користувачів інших соціальних медіа.

До речі, пін живе довше. Якщо в Facebook пост після просування може промайнути в чиїйсь хроніці протягом декількох днів, то в Pinterest публікація здатна приносити трафік протягом трьох-чотирьох місяців. Особливо популярні піни можуть триматися рік і навіть більше. Тому, якщо ваш бізнес орієнтований на західний ринок, Pinterest не можна ігнорувати.

Pinterest дає великий трафік … але не тільки!

Давайте розглянемо приклади найбільш вдалих кейсів в Pinterest.

BuzzFeed – міжнародний новинний медіапортал – використовує Pinterest як інструмент-індикатор, що відображає щоденний інтерес передплатників до тієї чи іншої теми. Далі компанія аналізує дані сервісу і підбирає найбільш цікаві теми для свого контенту.

Bank of America – американський фінансовий конгломерат – розцінює Pinterest, в першу чергу, як візуальний пошуковик для того, щоб забезпечити клієнтів «правильним контентом в правильний час, створюючи той самий продукт, в якому покупець зацікавлений», – пояснює Крістофер Сміт, директор по соцмедіа Bank of America.

Sony Electronics – японська транснаціональна корпорація, що спеціалізується на випуску домашньої та професійної електроніки – бачить в Pinterest можливості для розширення аудиторії в соціальних медіа, а тематична стратегія будується на тому, щоб показати: технології є важливою частиною життя.

Один з яскравих прикладів використання Pinterest для малого бізнесу – бренд 2 Penny Blue, їх спеціалізація – блейзери. Унікальний інструмент, який використовують Penny – посвята своїх дощок в Pinterest різновидам стилю і порадам майбутнім клієнткам (замість того, щоб пінити власні товари). В результаті 2 Penny Blue говорять з користувачами на одній мові і забезпечують хороший трафік.

Аудиторія в Pinterest: впізнаєте своїх?

Трохи статистики: згідно з дослідженнями ресурсу E-consultancy, Pinterest користуються більше 12 мільйонів користувачів із США, а також понад 200 000 передплатників в Великобританії. Серед соціальних мереж в Америці Pinterest знаходиться на третьому місці за обсягом трафіку.

У СНД Pinterest має більш низьку популярність, ніж в Сполучених Штатах. Але оптимістичні прогнози щодо розвитку цієї соціальної мережі тут присутні.

92% контенту генерують жінки. Але і чоловіча аудиторія в Pinterest збільшується: особливо помітний стрибок зафіксований в 2015 році, коли ця гендерна група в складі соціальної мережі зросла на 130%.

Найчастіше користувачі заходять в Pinterest з мобільних пристроїв, і це необхідно враховувати при розміщенні пінів.

Як зареєструватися в Pinterest?

Спочатку треба придумати назву і завантажити картинку.

Заповнюємо форму реєстрації на сайті (пошта, пароль, все як завжди). Тиснемо «Приєднатися» і переходимо до налаштувань. І тут важливо не лінуватися!

Обов’язково додаємо опис. Це необхідно зробити для того, щоб додати до вашого облікового запису максимальне число слів-тегів, які будуть позитивно впливати на позиції вашого або клієнтського продукту в пошуковій видачі.

Отже, підсумуємо. Вашому бізнесу підійде Pinterest, якщо:

  • у вас жіноча аудиторія;
  • ваш продукт можна красиво показати візуально (дизайн інтер’єрів, кулінарія, хендмейд і т.д);
  • ви ведете блог, кожна стаття якого може містити цілу галерею зображень.

Пам’ятайте: соціальна мережа Pinterest буде корисною вам тому, що вона не затратна, забезпечує постійний якісний трафік, а також легка і навіть безкоштовна у просуванні постів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *