Лендінг розробка (Львів)

Landing page – на що звернути увагу при замовленні розробки односторінкового сайту

Landing page – це односторінковий сайт чи посадкова сторінка, завдання якої зацікавити потенційного клієнта продуктом чи послугою та отримати його контакт.

Хороший підрядник розробляє не просто «красиві лендінги», а повноцінний інструмент залучення клієнтів з Інтернету під ключ. Маркетологи повинні глибоко проаналізувати Ваш бізнес, цільову аудиторію та її потреби. Саме детальний аналіз і гармотний підхід до проектування дозволяють отримати максимальні результати. Якісно розроблений landing page окупляє себе вже через кілька тижнів після запуску!

(!) Рекомендуємо замовляти landing page у спеціалістів, які крім розробки також будуть займатися його рекламою!

Складові успішної та продаючої landing page

  1. Попередній аналіз цільової аудиторії та бізнесу. Маркетологи-розробники повинні “зануритися” у бізнес клієнта, проаналізувати цільову аудиторію, конкурентів, аналогічні товари і послуги їх переваги та недоліки. Скласти портрети ЦА, прописати вигоди для потенційних клієнтів. Сформувати переваги та сильні сторони бізнесу і т.д.
  2. Розробка концепції та УТП. при розробці проекту спочатку розробляється концепція (макет/пропотип), на якій показано логічне розміщення блоків і яку за потреби можна підкоригувати перед розробкою дизайну. Також має бути сформована унікальна торгова пропозиція (УТП) виходячи з попереднього аналізу бізнесу.
  3. Продаючий дизайн та копірайтинг. Дизайн повинен розроблятися згідно психології цільової аудиторії. За потреби, візуально розставляються акценти та підкреслюються важливі моменти. Також пишуться правильні продаючі тексти і заголовки використовуючи технології AIDA, 4U та інші.
  4. Чистий код та зручне керування. Landing Page краще розробляти на популярній та зручній системі управління сайтами, передбачити можливість змінювати інформацію основних блоків. Тоді Ви зможете легко редагувати інформацію на сайті без втручання програміста. 
  5. Адаптивність під мобільні пристрої. На сьогоднішній день, всі проекти робляться адаптивними під мобільні пристрої, тобто сайтом має бути зручно користуватися з будь-якого мобільного.
  6. Запуск рекламних кампаній та аналітика. Після розробки сайту, важливо налаштувати рекламні кампанії і запустити трафік (бажано, щоб цим займалася одна компанія). Обов’язково має бути підключена система аналітики (напр. Google Analytics) та налаштовані цілі (напр. відправка заявки).
  7. Вимірювання конверсії та A/B тестування. Важливо вимірювати коефіцієнт конверсії по кожному каналу трафіку, провести тестування елементів та блоків на сайті, рекламних кампаній та ключових слів.
  8. Маркетинговий супровід. Підтримка клієнта після розробки і запуску є дуже важливою. Вимагайте від підрядника як мінімум 30 днів безкоштовної підтримки розробленого сайту.

Чому landing page може не виправдати очікувань?

  • СЛАБКИЙ МАРКЕТИНГ. При розробці сайту мало уваги приділяється проектуванню та дослідженню цільової аудиторії. Як наслідок, landing page не закриває усі питання потенційного клієнта, на виході має низьку конверсію і реклама себе не опупляє.
  • ВІДСУТНІСТЬ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ. Досить часто компанії пропонують лише розробку сайту, після цього виявляється, що потрібна ще і реклама. Як правило рекламою починає займатися інше агентство, яке у разі незадовільних результатів перекладає відповідальність на розробників.
  • ПРИВ’ЯЗКА ДО КОМПАНІЇ-РОЗРОБНИКА. Бізнес-моделі деяких компаній на ринку є такими, що після розробки вони “змушують” Вас постійно платити за користування сайтом. Якщо Ви відмовляєтеся платити, то можуть заблокувати сайт або відключити рекламу.
  • РОЗРОБКА МОЖЕ СИЛЬНО ЗАТЯГНУТИСЯ. У випадку розробки проекту частинами (окремо дизайн, окемо програмування, окремо реклама), існують великі ризики зриву проекту на одному із етапів, особливо коли виконавці різних етапів між собою слабо комунікують. Може статися таке, що якийсь із етапів прийдеться повністю переробляти, а це додаткові витрати і зрив усіх термінів.

На що варто звернути увагу, щоб отримати якісний landing page:

  • РОБІТЬ АКЦЕНТ НА МАРКЕТИНГУ. Над Вашим проектом має працювати мінімум 2 маркетологи з досвідом роботи більше 2-х років. Вони повинні придумати і спроектувати унікальну концепцію, яка буде відмінно працювати на Вашу цільову аудиторію.

  • ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА РЕЗУЛЬТАТ. Ваш проект мають супроводжувати від самого початку до отримання перших результатів (дзвінків і заявок). Результатом розробки і запуску landing page є якраз отримання необхідної кількості заявок на Ваш товар або послугу!

  • РОЗРОБКА “ПІД КЛЮЧ”. Ви не мусите постійно платити за підтримку сайту і рекламних кампаній. Підрядник має передати Вам налагоджену систему для генерації заявок “під ключ” (сайт, рекламні кампанії і усі необхідні доступи). Ви платите 1 раз домовлену суму і стабільно отримуєте вигоду від цього інструменту.

  • РОЗРОБКА І ЗАПУСК ДО 30 ДНІВ. Як показує практика, якщо проект не зданий за місяць часу, то ризики зриву термінів і загалом успішного запуску дуже сильно зростають. Тому старайтеся фіксувати терміни розробки і запуску landing page в договорі.

Наша команда використовує односторінкові продаючі сайти (Landing Page) для лідогенерації. Якщо Ви хочете замовити лендінг чи інші послуги, то надішліть нам запит через відповідну форму на сайті.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *