Просування в соціальних мережах (SMM)

Просування у соціальних мережах – що потрібно знати про SMM

Соціальні мережі – величезна база потенційних клієнтів. Сучасному бізнесу просто необхідно просувати себе в Facebook та Instagram, щоб здійснювати продажі.

Ефективний SMM не може працювати без стратегії просування та вибору оптимальних інструментів. Професійні SMM-спеціалісти проаналізують ваш бізнес, складуть стратегію та швидко залучать потенційних клієнтів у спільноту бренду.

Просування в соціальних мережах це хороша інвестиція, яка при правильному підході почне давати відчутні результати вже через 2-4 місяці.

(!) Замовляйте просування у спеціалістів з досвідом у вашій ніші!

Як успішно почати використовувати соціальні мережі у своєму проекті/бізнесі?

  1. Визначте цілі просування. Перед початком роботи потрібно визначитися та чітко зафіксувати цілі просування у соціальних мережах. Цілі можуть бути приорітетні і другорядні. Саме від цілей буде залежати вибір інструментів та побудова подальшої стратегії.
  2. Опишіть свою цільову аудиторію. Обов’язково потрібно визначити і описати основні портрети представників ЦА для того, щоб краще зрозуміти їх потреби, болі, страхи і вподальшому генерувати контент з яким будуть взаємодіяти.
  3. Виберіть інструменти для роботи. Важливо правильно вибрати інструменти для роботи, сформувати тактику їх застосування для максимально ефективного використання наявних ресурсів та бюджету.
  4. Розробіть стратегію smm-просування. Переважно розробляються короткострокова (1 міс.) і довгострокова (3-6 міс.) стратегії просування у соціальних мережах, що дозволить досягнути поставлених цілей в рамках бюджету клієнта.
  5. Підготуйте контент-план. Здійсніть пошук цікавого контенту, обробіть та підлаштуйте його під цільову аудиторію, розробіть креатив. Важливо класифікувати контент згідно його призначення.
  6. Публікація та поширення контенту. Готовий контент важливо правильно донести до цільової аудиторії та підписників спільнот. Визначте найбільш підходящий формат і час публікації, забезпечуйте початкову активність, відслідковуйте і аналізуйте взаємодію користувачів.
  7. Налаштуйте та запустіть рекламні кампанії. Для швидшого досягнення результатів рекомендується активно використовувати рекламні інструменти, які пропонують соціальні мережі.
  8. Не припиняйте роботу з аудиторією. Після того як цільова аудиторія підписалася на сторінку, потрібно постійно з нею взаємодіяти. Генеруйте новий цікавий контент, давайте відповіді на запитання, відслідковуйте коментарі та звернення.

На що варто звернути увагу, або підводні камені про які мало хто говорить:

  • НЕЧІТКІ ЦІЛІ АБО ЇХ ВІДСУТНІСТЬ. Дуже часто клієнт не до кінця розуміє для чого йому соціальні мережі, робота ведеться без чіткого розуміння цілей та метрик. В результаті бюджет та час втрачено, а очікування не виправдалися.
  • НЕМА РОЗУМІННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ. На сторінці публікується інформація, яка не є цікавою для потенційних клієнтів бізнесу. На такий контент аудиторія слабо реагуює, а алгоритми соціальних мереж показують його дуже рідко.
  • “ПРИМІРКА” КОНТЕНТУ НА СЕБЕ. Всі сили можуть бути покладені на те, щоб зробити контент який буде подобатися лише замовнику (директору). При такій роботі основні цілі та цільова аудиторія ставляться на друге місце, що дуже неправильно.
  • ВЕЛИКІ ОБІЦЯНКИ ВІД ПІДРЯДНИКІВ. Від багатьох виконавців/спеціалістів можна почути, що за допомогою соціальних мереж ми “збільшимо ваші продажі”, “приведемо готових клієнтів за 24 години” і т.д. Так, дійсно, маркетинг в соціальних мережах з часом відіб’ється на вхідному потоці заявок, але це буде не одразу (ну хіба, що ви запустите рекламні кампанії з великим бюджетом). Як показує практика ті спеціалісти, що багато обіцяють на старті, не здатні досягнути високих результатів в процесі роботи.

Поради при виборі підрядника по SMM

  • ОЗНАЙОМТЕСЯ З ПОРТФОЛІО. Перевірте чи є у спеціаліста досвід роботи та з якими нішами. В ідеалі, щоб підрядник мав досвід у вашій або суміжній ніші.
  • ВИМАГАЙТЕ ДОТРИМАННЯ ЦІЛЕЙ ТА ПОКАЗНИКІВ. Не рідше як кожного місяця переглядайте та встановлюйте цілі по проекту. Вимагайте від підрядника зрозумілі звіти по ефективності контенту та активності аудиторії вашої сторінки у соціальних мережах. Просіть пояснити незрозумілі фрази та показники.
  • ПЕРЕВІРТЕ ЧИ РОЗУМІЄ ПІДРЯДНИК ЦІЛЬОВУ АУДИТОРІЮ. Це легко зробити, просто запитайте для кого зроблений останній пост та яке його завдання. Прослідкуйте за відповіддю спеціаліста, якщо відповідь примусила вас засумніватися, то міняйте підрядника!
  • СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ДУЖЕ ВАЖЛИВЕ. Дізнайтеся як спеціаліст бачить ваш проект через кілька років його просування. Це покаже чи є в його запасі достатньо їдей та креативу для просування вашого проекту на довгій дистанції.

Наша команда використовує соціальні мережі для просування власних та партнерських проектів. Якщо у вас є проект який потрібно просувати за допомогою цього інструменту, то надішліть нам запит через відповідну форму на сайті.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *