Контекстна реклама, на що звернути увагу

Контекстна реклама – на що звернути увагу при замовленні налаштування

Контекстна реклама – це ефективний інструмент для швидкого залучення потенційних клієнтів на сайт. Ви платите тільки за реальні переходи на сайт зацікавлених користувачів.

При правильному налаштуванні контекстної реклами в Інтернеті, можна отримати стабільний потік клієнтів для будь-якого бізнесу. Реклама в пошукових системах Google чи Yandex (найбільш популярні) це надійний, доступний, а головне, вигідний помічник для бізнесу.

(!) Замовляйте налаштування контекстної реклами тільки у сертифікованих спеціалістів!

Як успішно почати використовувати контекстну рекламу у своєму проекті/бізнесі?

  1. Підготуйте сайт і посадкові сторінки. Перед налаштуванням контекстної реклами в Google Adwords потрібно перевірити сайт на відповідність технічним вимогам та внести необхідні зміни на посадкові сторінки.
  2. Сформуйте цілі, виберіть стратегію та інструменти. Визначте для себе цілі, яких необхідно досягнути за допомогою реклами в Інтернеті. Виберіть типи рекламних кампаній, інструменти які будуть використовуватися, визначте бюджет і основні показники, які будете контролювати.
  3. Розробіть структуру рекламних кампаній. Розробіть самостійно, або попросіть вашого підрядника скласти структуру рекламного кабінету, яка буде відповідати поставленим цілям, дозволить зручно управляти рекламними кампаніями та бюджетами.
  4. Підберіть та згрупуйте ключові слова по вашій темі. Знайдіть максимальну кількість ключових слів за якими клієнти шукають ваш товар або послугу, грамотно їх розподіліть та погрупуйте. Крім того окремо зберіть “мінус-слова” для уникнення нецільових заходів на сайт.
  5. Проведіть технічні налаштування рекламного кабінету. Налаштуйте рекламні кампанії згідно поставлених цілей створіть релевантні оголошення та банери.
  6. Налаштуйте аналітику та цілі (конверсії). Обов’язково налаштуйте Google Analytics та необхідні цілі (заявка, дзвінок, покупка та ін.), щоб розуміти наскільки ефективно працює реклама, виявити найбільш ефективні ключові слова та оголошення.
  7. Проконтролюйте запуск. Після запуску рекламних кампаній важливо прослідкувати за початковими показниками та за потреби здійснити корекцію.
  8. Регулярно здійснюйте оптимізацію. Контекстна реклама потребує постійного контролю та оптимізації, це може бути повязано зі збільшенням конкуренції, появою нових інструментів, зміною приорітетів бізнесу та ін. Рекомендується проводити оптимізацію рекламних кампаній не рідше ніж 2 рази на місяць.

На що варто звернути увагу, або підводні камені про які мало хто говорить:

  • ВІДСУТНІСТЬ ЦІЛЕЙ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ. Дуже часто реклама налаштовується без зрозумілої цілі, “просто щоб було”. На жаль такий підхід не працює і хорошого результату, як правило, немає.
  • ОСТЕРІГАЙТЕСЬ ДИЛЕТАНТІВ. У сфері інтернет-маркетингу дуже часто зустрічаються спеціалісти-дилетанти, професіоналізм яких, Ви на жаль ніяк не зможете перевірити, напочатку. Навіть якщо людина добре володіє інструментом, вона може бути слабкою в маркетингу і недостатньо вникнути у Ваш бізнес.
  • СКРИТІ ПЛАТЕЖІ ТА % ВІД БЮДЖЕТУ. Бізнес-моделі багатьох компаній та фрілансерів побудовані таким чином, що вони не дають клієнту доступів до налаштованого рекламного кабінету. Після запуску реклами, з Вас може стягуватися % від витраченого бюджету за обслуговування. Тобто компаніям вигідно “зливати” якомога більше Ваших грошей.
  • ДОПОМОГА ПРАЦІВНИКІВ КОМПАНІЙ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ. Після самостійної реєстрації в системах контекстної реклами з вами може зв’язатися їх співробітник і запропонувати безкоштовно налаштувати рекламу. Оцінити ефективність таких налаштувань буде важко, а от по бюджету Ви відчуєте одразу, оскільки компанії заробляють на тому, що Ви витрачаєте більше грошей.

Поради при виборі підрядника по контекстній рекламі

  • ОДРАЗУ СТАВТЕ ЧІТКІ ЦІЛІ ТА ПОКАЗНИКИ. Перед налаштуванням реклами обов’язково сформуйте та погоджьте цілі з підрядником. Також обговоріть та визначіть основні показники (KPI), щоб можна було виміряти і оцінити результати.

  • ПЕРЕВІРЯЙТЕ НАЯВНІСТЬ СЕРТИФІКАТІВ ТА УСПІШНИХ КЕЙСІВ. Запитайте чи має підрядник офіційні сертифікати з контекстної реклами. В ідеалі, щоб був наявний статус партнера, який підтверджує професіоналізм та високий рівень обслуговування клієнтів.

  • ПРАЦЮЙТЕ З ТИМИ, ХТО НАДАЄ ПОСЛУГИ “ПІД КЛЮЧ”. Це означає що клієнту повністю надається доступ до рекламного акаунту, усієї статистики і до управління рекламою. Формат супроводу може бути різний, але найкраще, це оплата за проведену оптимізацію з переліком робіт, що було зроблено.

  • ВИБУДОВУЙТЕ ПАРТНЕРСЬКІ СТОСУНКИ. Під час співпраці старайтеся ставитися до свого підрядника як до партнера, а не виконавця. Ви одразу побачите чи націлений ваш партнер на довготривалу і взаємовигідну співпрацю.

Наша команда використовує контекстну рекламу для просування власних та партнерських проектів. Якщо у вас є проект який потрібно просувати за допомогою цього інструменту, то надішліть нам запит через відповідну форму на сайті.