Кейс – Запуск проекту по мікрокредитах (PDL) з 0 до 15000$ за рік

Всім привіт! У цьому кейсі хочемо розповісти як без особливих навичок, сильно не напружуючись, можна вийти на 1000+$/міс. доходу, запустивши контентний проект фінансової тематики.

Як все починалося. Ідея і вибір ніші

Ідея проекту прийшла навесні 2015 року. Надихнувшись кейсами як вебмайстри заробляють на тематичних проектах і інтернет-вітринах товарів, вирішили запустити свій проект. Постало питання в яку нішу заходити? І тут важливий момент – якщо хочете швидко і з мінімальними витратами стартанути в подібному проекті, то потрібно ловити тренди, тобто стежити за ринком, аудиторією і її потребами. Ну і вибирати потрібно дорогі ніші, там де потенційно можуть бути гроші 😉

На той момент в Україні починав розвиватися ринок мікрокредитування (МФО) (в тому числі в зв’язку з кризою). У партнерських програмах стали з’являтися все нові і нові оффер. Це був хороший сигнал що ринок буде рости. У квітні 2015 ми зробили сайт-вітрину порівняння пропозицій від різних кредиторів і МФО.

Виглядало це приблизно так:

Сайт вітрина під МФО

Оффери брав в з партнерських мереж (одна з них salesdoubler.com.ua, до речі основна спеціалізація у них зараз якраз ніша фінансів), оплата була за цільову дію, як правило за виданий кредит (на той час було в районі 150 -200 грн.).

Витрати по проекту і перші результати

Проект вийшов приблизно на 30 сторінок і на 2-х мовах (українська та російська). Посилання розміщалися в основному арендні, тоді ще вони непогано працювали, так було дешевше і менш ризиковано. Навіть якщо проект не вистрілить або потрапить під фільтр, можна їх просто зняти.

Розміщувалося приблизно по 10 нових посилань на місяць. Намагалися брати тематичні і не найдешевші. Середня ціна посилання 80 руб./міс. Всього за 6 місяців було розміщено близько 50 орендних посилань на різні сторінки проекту.

Разом витрати по проекту на посилання за півроку склали приблизно 20 тис. рублів (або 7000-8000 грн.) Це не рахуючи написання текстів, сетап і роботи з WP, роботи контент-менеджера, модерацію майданчика та інших дрібниць які робила команда.

Просування кредитного сайту

Після півроку роботи над проектом почав з’являтися перший суттєвий SEO трафік, який можна було починати монетизувати. В адмінці партнерок з’явилися перші ліди, але так як холд був довгим (іноді 2-3 місяці) то перші гроші з пертнерки вивели аж через 10 місяців після запуску проекту.

Трафік на піку і скільки в підсумку вдалося заробити

Побачивши, що трафік росте, кількість лідів збільшується ми вирішили не зупинятися і продовжили інвестувати в проект час і гроші. До слова, місячні витрати ніколи не перевищували 4000 грн.
У підсумку, через рік після запуску, проект почав генерувати від 800$/міс тільки на SEO трафіку і при мінімальних витратах на підтримку позицій.

На піку зростання і сезону вдалося збирати ~550 відвідувачів на добу максимально цільового пошукового трафіку, що непогано для такої грошової і конкурентної ніші.

Як я вже згадав, основним інструментом монетизації було розміщення офферів з партнерських програм з оплатою за моделлю CPA (за виданий кредит або лід), крім цього були і прямі рекламодавці, які брали в оренду розміщення своїх банерів, плюс до всього максимально органічно висів код Adsense. Цікаво, що прямі рекламодавці в міру розкручування проекту, зверталися до нас напряму, і за рік надійшло 5-7 пропозицій. За оренду банерів тоді можна було брати від 2000 до 5000 грн./міс.

У різні місяці проект генерував різний дохід (так як в цій ніші теж є сезонність) але загалом за 2016 рік було зароблено і виведено близько 15000$.

Для прикладу вставлю скрін з кабінету партнерки за кілька днів листопада 2016 (останній стовпчик це підтверджена сума до виплати в грн.):

Статистика партнерської програми

Доля проекту і що робимо далі

Так як спочатку проект був не дуже грамотно зроблений (семантика, тексти, ссилочний профіль, монетизація тощо), то в кінці 2016 року він зловив фільтр від Гугла і заробіток впав відразу в 2 рази. А з забороною Яндекса в 2017 році в Україні, втратив і це джерело трафіку.

Після фільтру ми перестали займатися проектом і зосередили сили на інших прибуткових напрямках. Витрачаючи на проект не більше 2-х годин/місяць він продовжував приносити 300-400$/міс. ще протягом всього 2017 року (оскільки трохи трафіку все таки залишилося). Зараз проект повністю перероблений і запущений заново, але вже з більш серйозним підходом.

Ринок онлайн мікрокредитів продовжує рости в Україні (і не тільки), тому тут можна непогано заробити. Звичайно буде набагато важче ніж в 2015-16 році, але спробувати варто.

Тренд онлайн кредитування в Україні

Ось кілька порад тим, хто хоче стартувати в цій ніші в 2019-2020 році:

  • перш за все робіть проект для людей, так щоб він ніс користь, відповідно були хороші ПФ. Наприклад, можна додати функціональності вітрині за допомогою фільтрів і калькулятора;
  • приділяйте більше часу контенту, стежте за актуальністю пропозицій на сайті (в ідеалі посадити окремого контент-менеджера під ці задачі);
  • працюйте з аудиторією. Збирайте бази e-mail, push. Проводьте конкурси та розсилки;
  • поступово нарощуйте кількість посилань. Зараз краще брати вічні посилання з тематичних ресурсів або будувати сітки PBN;
  • робіть огляди на МФО, пишіть відгуки. Багато запитів зараз такого плану “{назва компанії} відгуки” які теж непогано конвертують в заявку;
  • постійно тестируйте і покращуйте монетизацію. Наприклад, використовуйте системи які дозволяють змінювати положення конкретного оффера на сторінці в залежності від його еCPС ;.
  • використовуйте альтернативні джерела трафіку. Підготуйте майданчик для проходження модерації в Google Ads. Використовуйте рекламу і ретаргетинг в соцмережах.

На цьому все, спасибі за увагу. Бажаємо успіхів і великих заробітків на своїх проектах!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *