Фрази, які відштовхують відвідувачів сайту

Вбивці конверсії: топ 9 фраз, які відштовхують відвідувачів сайту

Уже ні для кого не новина, що рейтинг сайту у видачі Google ой як залежить від контенту сайту. Тобто тексти на сайті повинні бути максимально корисними читачам – вони повинні утримувати відвідувачів якомога довше на ресурсі та задовольняти пошуковий запит. У свою чергу, якісний контент покращує поведінкові фактори, а пошукові системи відмічають сайт як «корисний», релевантний – це покращує позиції та конверсію.

З текстами як у житті: з тим, хто володіє красномовністю, хочеться спілкуватись знову і знову, з тим же, хто нудно повторює одне й теж – вдруге не захочеться спілкуватись. А ті, хто шукають певний товар чи послугу у Інтернеті, навряд звернуть увагу на компанію, яка описує свою діяльність суцільними кліше – це не викликає довіри.

Сьогодні ж мова піде про топ 9 набридливих та нелогічних фраз, які власники бізнесу часто використовують для опису свого продукту чи послуги.

Унікальний досвід роботи

Дайте собі відповідь на питання, чим саме він унікальний? Чим він унікальніший від досвіду людини, з такою ж професією та стажем роботи?

Унікальні відбитки пальців, унікальні люди як особистості. А щодо досвіду, то тут краще використовувати більше конкретних фактів та менше вихваляння.

Інноваційні технології

Словом «інноваційний» часто зловживають у різних сполученнях:

  • товар;
  • технології;
  • методики;
  • компанія.

Та використовуючи такі «інноваційні» фрази, не усі розуміють, у чому полягають інновації. Невже Ваша компанія по встановленню пластикових вікон надає інноваційні послуги, у порівнянні з іншими такими ж компаніями?

Забудьте про такі словоформи, якщо Ваш продукт не є справді інноваційним.

Низькі ціни

Наголошення на «низьких» чи «гнучких» цінах не впливає на відвідувачів ніяк. Вкажіть реальні ціни та дозвольте клієнтам вирішити самостійно, чи є вони для них низькими – рівень доходів у всіх різний, тому низькими ціни будуть не для усіх.

Увесь спектр … послуг

Не завжди клієнти розуміють, що відноситься до «повного спектру» послуг. Та можуть із легкістю сплутати, наприклад, рекламну послугу із маркетинговою. Тому краще не лінитись та навести реальний перелік послуг, щоб нікого не плутати.

Ми гарантуємо якість наших послуг

Якщо це лише по Ваших словах, то краще не треба. А якщо завжди повертаєте кошти чи переробляєте роботу незадоволеним клієнтам – вкажіть це. Конкретні гарантії завжди завойовують більше довіри.

Якість світових стандартів

Фраза, яку варто вживати лише у випадку, коли Вашому продукту надали сертифікати міжнародної якості. А якщо це не так, то краще не кидатись такими гучними фразами – знайдуться люди, які розкриють перебільшені факти.

Націлені на результат

Справді? Яка ж компанія не націлена на позитивний результат, яким є збільшення прибутків? По замовчуванню націленою на результат є (та і повинна бути) будь-яка бізнес-діяльність – у цьому її сенс.

Роботи різного ступеня складності

Такі ступені складності є чи не у кожній роботі, і це не новина. Щось дається складніше, щось легше – це природа будь-якої сфери діяльності, тому цим нікого не здивувати.

Лідер серед конкурентів

Суб’єктивне поняття, справедливість якого краще дати вирішувати клієнтам. Можливо для когось ціни конкурента кращі, можливо сам продукт, а може у конкурента менеджер привітніша та симпатичніша, тому для окремої людини цей конкурент і буде лідером. Ви можете змагатися із конкурентами, порівнювати показники та цифри, але лідером Вас нехай називають вдячні клієнти.

Замість висновку

Ми перечислили лише найпоширеніші кліше, тому цей список може бути набагато довшим. Уникайте використання цих фраз у описанні своєї діяльності, а ще краще – створюйте унікальні тексти, не схожі на інші – свіжі ідеї завжди сприймаються «на ура» (згадайте успішні стартапи).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *