Соціальні мережі для бізнесу

Соціальні мережі для бізнесу – використовуємо правильно!

Соціальні мережі — найпопулярніший спосіб проведення вільного часу. Майже кожен із нас, від малого до великого проводить час онлайн на роботі, навчанні чи вдома. Логічно, чому реклама через соцмережі користується шаленою популярністю.

Традиційний інтернет-маркетинг, працює, переважно, з товарами на які вже є попит. Якщо товар новий і його ніхто не шукає в пошукових системах, то немає запитів, за якими його можна було б успішно просувати. У такому разі, на допомогу приходять соціальні мережі, які рекламують  новинку формуючи на неї попит.

Якщо ви власник стартапу або невеликої компанії, то однозначно знаєте, скільки потрібно витрат на те, щоб підняти бізнес. Просування через соціальні медіа порівняно недороге «задоволення», яке дозволяє бізнесу безпосередньо контактувати з поточними й потенційними клієнтами.

Залежно від цілей компанії, соціальні мережі можна використовувати, як канал побудови іміджу, хелпдеск, комунікаційну платформу або ж, як інструмент прямих продаж.

Переваги соціальних мереж для бізнесу?

  1. Підвищення рівня довіри до компанії. Коли потенційний клієнт бачить живий профіль фірми в Facebook або Instagram, то розуміє, що фірма працює не перший день і дорожить своєю репутацією. Підвищення рівня довіри до бренду підвищує рівень продаж. Дедалі менше користувачів марнують час на дзвінки й дедалі більше залишають свої запитання, скарги та подяки онлайн. Соціальні мережі дозволяють зробити це публічно, користувач може розраховувати на більш швидку відповідь, а також отримати додаткову інформацію від інших покупців.
  2. Велика аудиторія користувачів. Реклама через соцмережі дозволяє щомиті привертати увагу до бренду, швидко інформувати про нові акції, події та товари в асортименті. Непотрібно чекати поки користувачі зайдуть на сайт і прочитають новини, можна оповістити всіх зацікавлених через соцмережі.
  3. Завдяки таргетованій рекламі, яка надається в соціальних мережах, є можливість дуже точно визначити цільову аудиторію, яка, напевно, буде зацікавленою у пропонованому товарі чи послузі. Постійне розширення кола цільової аудиторії за рахунок збільшення кількості потенційних клієнтів, яких не можна залучити іншими різновидами інтернет-реклами.
  4. Збільшення відвідуваності сайту за рахунок направлення підписників зі спільнот у соцмережах.
  5. Зростання кількості постійних клієнтів. Залучити нового клієнта набагато важче, аніж продати щось старому. Соціальні мережі працюють із вже лояльною аудиторією, яка одного разу «залайкала» сторінку компанії, а, отже — вони більш готові звернутися до вас повторно.
  6. Проведення інтерактивних онлайн-заходів. Конкурси, акції, розіграші в соцмережах набагато ефективніші. Про них простіше оповістити зацікавлену аудиторію. Мережі надають низку зручних інструментів для їхнього проведення (підписки, «лайки», «ре пости», «ретвіти»), а також включають соціальний елемент конкурсу. Користувачі бачать, хто ще поруч із ним бере участь, які результати й шанси в інших людей. Отже, знову ж таки — підвищується довіра до результатів різноманітних акцій.

Як правильно розпочати просування бізнесу в соціальних мережах?

1. Визначення цільової аудиторії.

Кожна відома компанія в соціальних мережах діє за добре підготовленою і продуманою стратегією. Для того, щоб побудувати довірчі відносини з аудиторією, потрібно чітко розуміти бажання і прагнення наявних і потенційних клієнтів.

  • розбийте ваших потенційних клієнтів на групи за віком, статтю, інтересам, професією і т. д.;
  • чітко сформулюйте повідомлення для користувачів, визначте які в них можуть бути проблеми і, як ви можете їх вирішити;
  • придумайте три ключові маркетингові повідомлення для кожної з груп;
  • з’ясуйте яким соціальним мережам ваша аудиторія надає перевагу. Кожна соціальна мережа унікальна, у кожної своя основна аудиторія, структура й мета;

2. Координація роботи

Усі ваші акаунти в різних соціальних мережах мають працювати разом. Щоб їх об’єднати має бути загальна «точка приземлення» — ваш веб-сайт. Саме він є основою бренду.

  • обов’язково створіть свій блог, щоб люди могли вас почути і прочитати вашу корисну інформацію;
  • додайте соціальні іконки, але так, щоб вони були добре помітними;
  • встановіть кнопки для репоста й лайків;
  • встановіть плагіни активності різних соціальних мереж так, щоб користувачі могли бачити всі ваші останні публікації.
  • включіть у дизайн ваших сторінок або постів кнопки «Поділитися», щоб користувачам було зручно ділиться інформацією із сайту.

3. Старт

  • виділяйте щодня хоча б півгодини для роботи в соцмережах;
  • оберіть для початку одну або дві платформи;
  • створіть графік публікацій;
  • у публікаціях допомагайте своїм читачам, станьте для них експертом, давайте їм поради, якими вони зможуть скористатися або поділіться інформацією, яка допоможе їм у вирішенні проблем.

4. Спостереження

Обов’язково стежте і слухайте, що люди говорять про ваш бренд, відповідайте на коментарі, згадки та відгуки, навіть якщо вони негативні.

5. Реклама в соціальних мережах

Якщо ви хочете підсилити свою присутність у соціальних медіа, варто виділити час на освоєння варіантів платної реклами.

6. Аналіз

Постійно оцінюйте й аналізуйте свої результати. Відстеження даних про продуктивність є найкращим способом визначення того, які тактики працюють, а які ні. Також потрібно поспостерігати за зростанням активності й репостами. У більшості соціальних медіа є інструменти, які можна використовувати для відстеження та вимірювання ефективності.

У наш час уже просто не обійтися без представництва компанії в соцмережах, адже це один із найлегших способів підвищити впізнаваність бренду, товарів та послуг серед користувачів соціальних медіа. Живий профіль фірми в соцмережах допоможе у створенні позитивного образу бізнесу, підвищенні репутації, рівня довіри, лояльності користувачів, що обов’язково збільшить і прибутки компанії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *