8 складових успішного сайту

8 складових сучасного успішного сайту

Хто з підприємців не хоче, щоб його бізнес був популярним серед цільової аудиторії і приносив чималий прибуток? У цьому відео ми покажемо Вам простий та ефективний шлях з 8 елементів, які потрібно застосувати на свому сайті, щоб збільшити його ефективність.

Застосуйте усі 8 елементів із нашого відео на свому сайті і переконайтеся у їх ефективності:

1. Розмістіть відео про компанію на сайті

Відео-огляди, інфографіки та відео презентації про компанію або бізнес підвищують конверсію сайту в декілька разів. Уже недостатньо просто написати «ми найкращі, ми досвідчені, у нас найкращі спеціалісти». Підніміть рівень довіри до сайту, продемонструйте у відео роботу компаній на всіх її структурних рівнях.

2. Вузька спеціалізація та конкретизація

Максимально конкретно і якісно подавайте інформацію для ваших потенційних клієнтів. Із інформації на сайті клієнт повинен розуміти, що ви вузькоспеціалізована компанія і відповідально ставитеся до своєї роботи.

3. Використовуйте правильні заголовки, підзаголовки та тексти

Правильні заголовки і підзаголовки – половина успіху вашого сайту. Із допомогою заголовку захопіть увагу потенційного клієнта, правильною подачею структурованого контенту спонукайте користувача ознайомитися з усією інформацією на сайті і результат не заставить себе довго чекати.

4. Демонструйте кейси та реальні досягнення

Продемонструйте досягнення та рівень компанії не лише подяками, сертифікатами та логотипами відомих  компаній-клієнтів, але й простими розповідями про специфіку роботи над проектами, труднощами які виникали в процесі. Покажіть свій підхід і ставлення до роботи.

5. Розмістіть фото співробітників

Покажіть, що ви відкриті до роботи і у Вас працюють звичайні люди. Розкажіть, хто з працівників за що несе відповідальність – це зблизить потенційного клієнта з вашою компанією. Не соромтеся ставити фото ключових осіб у вашому бізнесі.

6. Будьте експертами

Підкресліть статус компанії, розкажіть про великий досвід, додавши на сайт фотозвіти з виставок і заходів, в яких ви брали участь. Підтвердіть професійну кваліфікацію за допомогою сертифікатів і нагород.

7. Застосуйте ЛІД-магніти

Пробні версії продуктів, інструкції, чек-листи, навчальні відео та інші корисні дрібниці, які відвідувач може отримати на сайті взамін на свої контактні дані – усе це лід-магніти. Вони добре працюють,  дозволяють сформувати базу клієнтів і найімовірніше перетворять відвідувача у потенційного клієнта.

8. Покажіть, що сайт «живий»

Усе більше користувачів хочуть отримувати інформацію онлайн. Онлайн-чат модулі та сервіси зворотнього дзвінка покажуть відвідувачам вашу готовність надати консультацію та відповісти на усі важливі запитання.  

Описані “8 складових сучасного продаючого сайту” гарантовано допоможуть збільшити конверсію та кількість звернень від потенційних клієнтів.

Застосовуйте ці рекомендації і нехай Ваш бізнес буде прибутковим!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *