Landing Page по продажу гравірувальних верстатів

У цьому кейсі ми розглянемо розробку продаючого сайту для компанії, яка займається виготовленням і продажем гравірувальних верстатів.

 

Так як основний корпоративний сайт мав дуже низьку конверсію, було прийнято рішення розробити Landing Page.

Клієнт: Компанія "Алмаз"
Тип проекту: Landing Page

Опис та завдання проекту

Основними завданнями маркетологів були якісно спрезентувати товар, показати його переваги та змусити потенційних клієнтів залишити заявку.

 

Під час аналізу цільової аудиторії, було проведено опитування серед існуючої бази клієнтів, що допомогло якісніше відпрацювати заперечення на Landing Page. Так як продукт відносно складний, то на сайті необхідно було використати достатньо блоків, які закривали 90% заперечень клієнтів.

 

З самого початку Landing Page розроблявся на трьох мовах: Українська, Російська, Англійська та з перспективою запуску рекламних кампаній на іноземні ринки. 

На сайті було налаштовано такі конверсії: "замовити верстат", "замовити дзвінок", "отримати консультацію", "взаємодія з калькулятором".

Отримані результати

Одразу після запуску реклами, Landing Page для продажу станків показав високий рівень конверсії в заявку (близько 5%). Протягом 3-х місяців маркетингового супроводу вдалося знизити середню вартість усіх конверсій до 75 грн. 

 

На жаль, відслідковування дзвінків не здійснювалося за допомогою колтрекінгу, але зі слів клієнта конверсія у дзвінок становила ~30%, що є дуже хорошим показником!

Готові працювати з нами?

Заповніть експрес-бриф і ми підрахуємо вартість просування Вашого проекту