SEO косметології

Оптимізація сайту косметологічного центру – ріст трафіку на 576%

Цей кейс наглядно демонструє наскільки важливою є грамотна внунтрішня оптимізація. Провівши роботи по внутрішній оптимізації сайту, можна очікувати значний приріст трафіку вже через 2-3 місяці.

Клієнт: Косметологічний центр
Тип проекту: SEO
Сайт: договір NDA

Вхідні дані та план робіт

Нам до рук потрапив сайт косметологічного центру, без технічної оптимізації. Дуже часто таке буває, якщо розробники сайту (програмісти), займаються тільки розробкою і не задумуються над його подальшим просуванням. На сайті не було спроектованої структури, оптимізованого, унікального контенту, CMS мала багато помилок та не відповідала вимогам SEO. Проект потребував кардинальних змін як з технічної, так і з контентної частини.

 

Робота над проектом почалася з детального SEO-аудиту, після якого були розписані наступні дії:

  • виправити технічні помилки, а саме: налаштувати головне дзеркало, забрати дублі сторінок, зробити можливість додавання метатегів, налаштувати заголовки, збільшити швидкість загрузки сторінок;
  • налаштувати файли robots.txt та sitemap.xml, закрити допоміжні сторінки від індексації;
  • спроектувати правильну структуру категорій згідно семантичного ядра та тематики бізнесу;
  • написати унікальні тексти на сторінки категрій та окремих послуг;
  • оптимізувати метатеги на усіх сторінках сайту;
  • налаштувати внутрішню перелінковку;
  • покращити юзабіліті сайту;
  • наповнити інформаційний розділ корисними, тематичними статтями.

Технічна оптимізація та наповнення

Після того, як програмісти провели роботи по технічній оптимізації, ми взялися за структуру сайту. Створили додаткові розділи, налаштовали зручне меню. Кожну сторінку послуг наповнили унікальним контентом, оптимізували метатеги та зображення. Оновлені сторінки відправили на індексацію в пошукові системи.

Роботи по технічній оптимізації та наповненні проводилися протягом 2-х місяців.

 

Далі потрібно було наповнити інформаційний розділ (блог) тематичними статтями. Контент-менеджер спільно з SEO-спеціалістом підготували контент-план на наступні 2 місяці. Всього було написано та опубліковано 6 статей по косметології. Крім цього, паралельно робилися роботи по покращенні юзабіліті, а саме: заміна розміщення кнопок, додано переключателі категорій, налаштовано правильне відображення на мобільних пристроях.

Просування косметологічного центру
Просування сайту косметології

Результати

Оскільки на сайт клієнта вело багато органічних зовнішніх посилань, то вже на 4-ий місяць після початку робіт було зафіксовано значний ріст відвідуваності сайту.

 

Крім того, сайт зайняв лідируючі позиції в ТОП-10 по середньочастотних та низькочастотних ключових словах.

Готові працювати з нами?

Заповніть експрес-бриф і ми підрахуємо вартість просування Вашого проекту