Landing Page для фотостудії

У цьому кейсі ми покажемо ефективність та доцільність розробки Landing Page для фотостудії предметної фотозйомки. Покажемо якої конверсії можна досягнути за допомогою цього інструменту.

Клієнт: Фотостудія FotoProfit
Тип проекту: Landing Page

Опис проекту

Клієнт звернувся до нас по консультацію у сфері інтернет-маркетингу. Виходячи зі специфіки бізнесу та ніші, спеціалістами WebPROFIT була запропонована розробка Landing Page разом із налаштуванням контекстної реклами.

 

Розробка почалася з аналізу ринку та конкурентів, було розроблено портрети цільової аудиторії, а також спроектовано попередній макет сайту.  Згідно макету було написано тексти, здійснено переклад на 2 мови та намальовано унікальний дизайн.

 

Після успішного завершення робіт по верстці і програмній частині проект було протестовано тестерами на відсутність багів, здійснювалася оцінка юзабіліті незалежними користувачами.

 

Розробка проекту зайняла 30 робочих днів. Налаштування реклами та аналітики відбувалося паралельно з розробкою Landing Page фотостудії для швидшого запуску.

 

Відслідковування дзінків не здійснювалося.

Розробка Landing Page для фотостудії

Отримані результати

Завдяки комплексному підходу до розробки та налаштування реклами, вдалося отримати хорошу конверсію в заявку в діапазоні 2-5% (взалежності від типу кампанії). В рамках періоду маркетингового супроводу було отримано 34 заявки з середньою вартістю ~120 грн/шт. 

Так як дзвінки не відслідковувалися, точної інформації про їх кількість немає, але зі слів клієнта дзвінків було достатньо.

 

Завдяки розробці Landing Page для фотостудії вдалося завантажити обладнання роботою на кілька місяців вперед.

Готові працювати з нами?

Заповніть експрес-бриф і ми підрахуємо вартість просування Вашого проекту