Landing Page по продажу вантажних шин
Завданням проекту було створити універсальний продаючий сайт, який би замінив сайт-візитку і частково сайт-каталог. В даному проекті нам вдалося виконати поставлене завдання і результати говорять самі за себе.
Опис проекту
Компанія звернулася за розробкою простого сайту-візитки з його подальшим просуванням. Проаналізувавши конкуренцію було запропоновано розробляти саме продаючий сайт - Landing Page, так як досягнути хороших результатів зі звичайним сайтом було би набагато складніше.
Провівши спільну нараду з клієнтом та зрозумівши цілі, ми запропонували універсальне рішення, яке би працювало водночас як сайт-візитка, сайт-каталог і продаючий сайт з необхідними тригерами.
Розробка проекту зайняла 18 робочих днів. Після розробки було запущено контекстну рекламу з невеликим бюджетом для проведення A/B тестування.
Результати
За перший місяць тестування, Landing Page показав достатньо високу конверсію ~16%. Це середня конверсія в заявку, дзвінок і завантаження каталогу. Середня вартість конверсії становила всього 25 грн, що досить непогано для такої ніші.
Цікавий факт: на другий місяць співпраці, клієнт отримав велике замовлення на 100 шин, через сайт.