Збільшуємо продажі у магазині медтехніки за допомогою чат-бота

Впевнені, що Ви вже багато чули та читали про чат-бот технології, але з різних причин ще не впровадили їх у своєму бізнесі: чи то через страх складності реалізації, чи просто не вірите в його ефективність.
У даному кейсі, ми на реальному прикладі покажемо, як може працювати чат-бот і яких результатів можна досягнути правильно впровадивши його.

 

Що ж таке чат-бот і як його адаптувати під продаж медтехніки?

Чат-бот – це сервіс автоматизації відправки повідомлень з Вашої бізнес-сторінки. Він може вибудовуватися на базі messenger-а бізнес-сторінки Facebook, за допомогою сервісу Manychat або інших.

За допомогою чат-бота можна налаштувати комунікацію з кожним підписником, знайомити потенційних покупців з товарами/послугами, спрямовувати їх на сайт, нагадувати про акції та знижки – і все у автоматизованому режимі. Потрібно лише грамотно його налаштувати та отримувати від цього користь у вигляді продаж (онлайн та оффлайн).

Клієнт: Мережа магазинів медтехніки
Тип проекту: SMM
Сайт: NDA

Приклад того як може працювати чат-бот

Упродовж 4-х місяців тривали рекламні кампанії з акцентом на вузькі цільові аудиторії (далі – ЦА) та їхні конкретні потреби. Реклама спонукала ЦА писати в Messenger бізнес-сторінки, яку ми просуваємо. Потім підключався чат-бот і знайомив з товаром. Наведемо приклад одного із сценаріїв.

 

Після взаємодії з рекламою і натискання кнопки «Надіслати повідомлення» потенційному клієнту приходило повідомлення «Напишіть слово «корсет», щоб дізнатись про нього більше». Далі спрацьовував чат-бот, який складався з ланцюжка наперед заготовлених повідомлень. В залежності від того, яку кнопку користувач натисне, спрацьовував відповідний сценарій.

Якщо людина тиснула кнопку «Моделі корсетів» їй відправлялось повідомлення про моделі, інструкції з використання та показання до їх застосування.

Якщо користувач тиснув кнопку «Де придбати» йому приходило повідомлення з адресами магазинів. Після чого підключався менеджер і опрацьовував запит.

Результати застосування чат-бота

Всього за 4 місяці роботи ми запустили 8 рекламних кампаній, з яких отримали 584 повідомлення на різні категорії товарів.

 

Вартість одного повідомлення коливалась від 0,55$ до 1$, залежно від цільової аудиторії та товару. За весь період роботи в чат-бот підписалось 588 потенційних клієнтів.

Всього витрачено на експеримент з чат-ботом близько 260$

 

Зараз, тільки через чат-бот, щомісяця клієнт отримує 15-20 продаж різних товарів.

 

Бажаєте дізнатись чи потрібен чат-бот Вашому бізнесу та як його впровадити? Залиште заявку на консультацію smm-спеціаліста прямо зараз!

Готові працювати з нами?

Заповніть експрес-бриф і ми підрахуємо вартість просування Вашого проекту