Просування меблів у Facebook

Як отримати більше 37 тисяч підписників у Facebook за допомогою конкурсу

Хочемо розповісти Вам про кейс, який, як то кажуть, «вистрілює раз в рік».

Його результати продемонструють важливість вчасно спланованої маркетингової акції та зруйнують міф про необхідність великого рекламного бюджету.

Клієнт: ЕвроБудСервіс
Тип проекту: SMM

Ідея та її втілення

З початку дана акція не передбачала масового залучення людей, навпаки, нам хотілось привернути увагу аудиторії, яка буде зацікавлена у продуктах і послугах компанії, а саме: будівництво «під ключ» та меблювання дому.

 

Спільно з клієнтом було вирішено розіграти шафу-купе з наявного каталогу, тим самим прорекламувати інші позиції. Розміри і модифікація шафи на вибір клієнта.

 

Оскільки розіграш планувався напередодні Нового року, то і оформлення дизайну публікації повинно було дотримуватись тематики. Серед іншого, учасникам потрібно було позначити друга та зробити репост публікації на свою сторінку.

Просування меблів у Facebook

Результати:

За 3 тижні проведення розіграшу на сторінку підписалось 37 469 людей.

Загальне охоплення публікації склало 2,7 млн людей, з яких 2,6 млн – органіка, 50 тис – платно.

Щодо взаємодій, то пост отримав 34 тис. вподобань, 33 тис. коментарів та 63 тис. поширень.

Вартість взаємодії з платної реклами склала 0,004$. Рекламні витрати склали 11$ на весь час проведення розіграшу.

Готові працювати з нами?

Заповніть експрес-бриф і ми підрахуємо вартість просування Вашого проекту