«Готуй сани влітку…» – SEO для сайту туристичної тематики

Даний кейс продемонструє наскільки важливо спланувати і завчасно почати SEO просування сайту, для тематик з сильно вираженою сезонністю.

Герой нашого кейсу - сайт туристичної тематики, основна діяльність якого це організація походів у гори. В даній ніші яскраво виражена сезонність з квітня по жовтень, тому для порівняння будемо брати період з 15 квітня по 15 вересня.

Клієнт: договір NDA
Тип проекту: SEO
Сайт: договір NDA

182 %

Збільшили відвідуваність

300 %

Збільшили видимість

Технічна оптимізація та перелік робіт

Цей етап ми почали із повного технічного аудиту. За результатами аудиту було зроблено наступні дії: 

  • налаштували robots.txt, який відповідає за індексацію у пошукових системах,
  • закрили до індексації технічні сторінки; 
  • налаштували карту сайту sitemap.xml; 
  • оптимізували швидкість завантаження сайту; 
  • видалили дублі сторінок,
  • налаштували редиректи (перенаправлення) із старих сторінок на нові, адже інформація на сайті часто оновлюється у відповідності до календарного туристичного сезону; 
  • прописали чи унікалізували метадані title, description, h1, h2; 
  • прописали alt зображень – вони почали приносити свій трафік із пошуку картинок; 
  • налаштували відображення категорій та підкатегорій на сайті; 
  • налаштували внутрішню перелінковку та правильний розподіл ваги сайту; 
  • виправили помилки відображення сайту на мобільних пристроях.

Семантика і контент

Розширили та доповнили семантичне ядро, ключовою темою для якого була «походи в гори». Після цього зайнялись контентним наповненням сайту. Протягом усього періоду наповнювали блог унікальними текстами по даній тематиці та із врахуванням складеного семантичного ядра (в основному для текстів брались НЧ та СЧ запити).

Результати

Роботи по сайту дали свої результати і навіть в несезон (зима 2016-2017 року) статистика почала показувати позитивну динаміку.

У результаті роботи над проектом протягом лише 5-ти місяців в несезон, нам вдалося збільшити відвідуваність в сезон на 182% за допомогою SEO.

Готові працювати з нами?

Заповніть експрес-бриф і ми підрахуємо вартість просування Вашого проекту