Розрахувати вартість

×

Замовити дзвінок

×

Головна > Блог

Маркетинг послуг, або як вигідно продати нематеріальний товар

Як продати дорого те, що не можна побачити, тобто послуги? Особливості побудови маркетингової стратегії для продажу послуг, або як продавати нематеріальний товар - читайте у нашій статті.

Вірусний SMM: збільшення підписників сторінки утричі за 12 днів, з бюджетом у 9$

Немає нових лайків на сторінці у фейсбуці і Ви не знаєте, що з цим робити? Перепробували всілякі методи накрутки сторінки ботами, але ефективність публікацій не вражає? У нас на це своя відповідь.Запорука такого успіху полягає у правильному маркетинговому підході і створенні вірусу. Так-так, майже як Petya.A для Windows :), тільки з кращими наслідками.

Кейс: Оптимізація сайту косметологічного центру - ріст трафіку на 576%

У даному кейсі розповімо, як ми працювали над внутрішньою оптимізацією сайту косметологічного центру та яких результатів вдалося досягти...

Вбивці конверсії: топ 9 фраз, які відштовхують відвідувачів

Топ 9 фраз, використання яких для характеристики бізнесу абсолютно неприйнятне. Мова піде про різноманітні кліше та словоформи, які давно усім набридли.

8 складових успішного сайту

Хто з нас не хоче, щоб його бізнес був популярним серед цільової аудиторії і приносив чималий прибуток? У цьому відео ми покажемо вам простий, надійний та ефективний шлях з 8 елементів до сучасного успішного сайту.

Що допоможе обійти конкурентів у пошуковій видачі?

Чи відомо Вам, як пошукові системи розставляють у чергу сайти у відповідь на пошуковий запит? Є низка критеріїв, за яким Google, Yandex та інші пошукові системи визначають, на яку позицію поставити ваш сайт.

Для чого Вашому бізнесу потрібні соціальні мережі?

Соціальні мережі — найпопулярніший спосіб проведення вільного часу. Майже кожен із нас, від малого до великого проводить час онлайн на роботі, навчанні чи вдома.

Контекстна реклама – доступний метод просування товарів і послуг

Контекстну рекламу справедливо вважають простим, необхідним і ефективним способом залучення клієнтів через інтернет.

E-mail маркетинг - не спам, а інструмент для розвитку бізнесу

E-mail-маркетинг – це порівняно простий і доступний спосіб донести певну комерційну пропозицію у вигляді електронного рекламного листа до цільової аудиторії. Це не спам...

Семантичне ядро - ефективний шлях залучення клієнтів

Вирішити проблему просування свого сайту в інтернеті можна тільки за допомогою кропіткої професійній оптимізації, яка підвищить рейтинг проекту в пошукових системах і приверне потенційних клієнтів.

Вебінар по просуванню в соціальних мережах

10 листопада Компанія "WebPROFIT Україна" спільно з "Час на мандри" провели практичний вебінар по просуванні в соціальних мережах.

Отримуйте свіжі кейси та цікаву інформацію з інтернет-маркетингу на пошту:

Ми в соцмережах: